Jump to content
Sign in to follow this  
jb™

Video Surfaces Appearing To Show Bucs CB Hargreaves Smoking Pot

Recommended Posts

BREAKING: Video Surfaces Appearing To Show Bucs CB Hargreaves Smoking Pot

BREAKING: Video Surfaces Appearing To Show Bucs CB Hargreaves Smoking Pot
Bucs CB Vernon Hargreaves III - Photo by: Getty Images

It’s been an offseason full of positive news for the Tampa Bay Buccaneers so far. That is, perhaps until now as a video has surfaced of what appears to be Bucs cornerback Vernon Hargreaves III smoking what appears to be marijuana, although the content of whatever he is smoking is obviously unknown at this time. Regardless, it’s not a good look for the 2016 first-round pick that is struggling to maintain a starting job in Tampa Bay. There is no time stamp on the video and it is unclear if it was taped recently or some time ago in the past.

Bucs CB Vernon Hargreaves lighting up that good?? Deff not a good look 😐 pic.twitter.com/YWzAK67vSi

— 𝕁𝕠𝕖-𝕝 🤙🏾 (@JameisInDaCut) March 28, 2018

The video comes from an Instagram account that was created just a few days ago with a handle similar to that of Hargreaves’ official account. The video has been posted twice on the page itself and once in the account’s Instagram story.

The video reaching the pubic is likely a scenario much similar to the one offensive tackle Laremy Tunsil faced on draft night just a few years ago. During that evening, a clip was released of Tunsil smoking pot through a gas mask just minutes before the 2016 NFL Draft was about to begin. Both of these videos, Tunsil’s and allegedly Hargreaves’, are likely only in the public eye because of slanderous motives by those who obtained them, trying to make the players look bad.

Marijuana is legal in some states, but is considered to be a banned substance by the NFL. The league randomly gives drug tests to its players and a positive test can result in the player being put into the NFL’s substance abuse program, and can lead to a possible suspension.

The Bucs were still expecting big things from Hargreaves in 2018 and were going to likely give him a chance to start opposite Brent Grimes again as an outside cornerback, but at the very worst be their starting nickel defender, according to Bucs head coach Dirk Koetter, who just defended Hargreaves at the NFL Owners Meeting in Orlando, Fla. on Tuesday.

Bucs head coach Dirk Koetter and CB Vernon Hargreaves – Photo by: Mark LoMoglio/PR

Bucs head coach Dirk Koetter and CB Vernon Hargreaves – Photo by: Mark LoMoglio/PR

“We need Vernon to come back and play well and I think he will,” Koetter said. “Two things about Vernon. One, he had the hamstring injury, which lingered a long time. Vernon did not have a great year outside. Vernon played good at nickel and you’re in nickel 65 percent of the time. If Vernon was your starting nickel and you had another guy you liked at the other corner opposite Grimes, there is not a team in the league that wouldn’t like to have Vernon Hargreaves as their nickel. Now you usually don’t pick a guy in the first round to be your nickel, but you know, stuff works out how it works out. Vernon is going to be a big part of what we do. I know he’s anxious to get started and he wants to be an every down player, but at the very least, Vernon’s going to be our starting nickel.”

If this video is what it looks like it could be, those plans may change — and quickly — including who Tampa Bay might prioritize in the 2018 NFL Draft. One of the possible considerations at No. 7 is Ohio State cornerback Denzel Ward, who is regarded as the top cover cornerback in the 2018 NFL Draft.

The Buccaneers have no comment at this time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

that's what you get for fuckin up the rotation

Share this post


Link to post
Share on other sites

And so it begins

The Dominos have begun to fall for my 2018 season allready

  • LMAO 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/28/2018 at 9:20 PM, Freebird Lives said:

Don't bogart that joint my friend....pass it over to ME ......

Not a fucking chance! You’d more than likely get Donnie Cootie Juice all over it, turning the rest of the weed smoking population into mindless right wing following fools like yourself. Everyone I know, including myself would give up weed if it meant giving a thumbs up to your piece of shit president.That’s all YOURS Nipple Dick! 

  • LMAO 1
  • JB 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, jb™ said:

Not a fucking chance! You’d more than likely get Donnie Cootie Juice all over it, turning the rest of the weed smoking population into mindless right wing following fools like yourself. Everyone I know, including myself would give up weed if it meant giving a thumbs up to your piece of shit president.That’s all YOURS Nipple Dick! 

0cb50b50f5171b37d36c01cffcc98253.jpg

  • Yep 1
  • LMAO 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, SaintsFanInLA said:

0cb50b50f5171b37d36c01cffcc98253.jpg

Sorry! Should’ve saved that response for the political forum.

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, jb™ said:

Not a fucking chance! You’d more than likely get Donnie Cootie Juice all over it, turning the rest of the weed smoking population into mindless right wing following fools like yourself. Everyone I know, including myself would give up weed if it meant giving a thumbs up to your piece of shit president.That’s all YOURS Nipple Dick! 

JB is proof that pot does not actually make you mellow and peaceful

  • Yep 4
  • LMAO 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Dago said:

JB is proof that pot does not actually make you mellow and peaceful

LOL I don't partake with White nationalist Bigots. Never have.....NEVER Will.

You fuckers be my guest,  just don't try and pass your disease to the rest of us.

  • Yep 1
  • Gay 1
  • JB 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, jb™ said:

LOL I don't partake with White nationalist Bigots. Never have.....NEVER Will.

You fuckers be my guest,  just don't try and pass your disease to the rest of us.

so much hate in your heart but I'd still smoke with you (now that I am again)

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, jb™ said:

Not a fucking chance! You’d more than likely get Donnie Cootie Juice all over it, turning the rest of the weed smoking population into mindless right wing following fools like yourself. Everyone I know, including myself would give up weed if it meant giving a thumbs up to your piece of shit president.That’s all YOURS Nipple Dick! 

For fucks sake, stfu.

  • Yep 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Dago said:

so much hate in your heart but I'd still smoke with you (now that I am again)

Is it helping you manage your pain?

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, Dago said:

so much hate in your heart but I'd still smoke with you (now that I am again)

Bigotry is soooooo about Love & UNDERSTANDING....right? I'd just as soon smoke with those "illegals" you ALL hate so much.xD

You sleep with these dogs, and you won't be smoking shit with me.

You all can have one another....I'm here simply to heckle your right wing asses.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, jb™ said:

Not a fucking chance! You’d more than likely get Donnie Cootie Juice all over it, turning the rest of the weed smoking population into mindless right wing following fools like yourself. Everyone I know, including myself would give up weed if it meant giving a thumbs up to your piece of shit president.That’s all YOURS Nipple Dick! 

We’re talking football and weed here you retarded imbecile. Try and keep your hate to yourself.

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, jb™ said:

Bigotry is soooooo about Love & UNDERSTANDING....right? I'd just as soon smoke with those "illegals" you ALL hate so much.xD

You sleep with these dogs, and you won't be smoking shit with me.

You all can have one another....I'm here simply to heckle your right wing asses.

 

Someday very soon you will be choking on your own shit brah....screed on, your peculiar brand of hate will be your personal downfall......shit, if you had ANY degree of personal integrity you would already be in Austria.....BUT, you were SOOOO sure Hilly would win you did not make any plans .....BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA       ......xDxDxDxDxDxDxDxD.....

  • LMAO 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, jb™ said:

I'm here simply to heckle your right wing asses.

Losers can't talk shit after losing.

And you are a "loser."

  • Yep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just wanted to add that marijuana has addictive properties, but carry on the discussion.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, buc-man said:

Is it helping you manage your pain?

yeah it is....took a few days for me to get the munchies under control but for awhile there Americone Dream Ice Cream was like sex for me

900.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, jb™ said:

Bigotry is soooooo about Love & UNDERSTANDING....right? I'd just as soon smoke with those "illegals" you ALL hate so much.xD

You sleep with these dogs, and you won't be smoking shit with me.

You all can have one another....I'm here simply to heckle your right wing asses.

isn't it funny when someone is being this ironic and is too stupid to realize it

big·ot·ry
ˈbiɡətrē/
noun
  1. intolerance toward those who hold different opinions from oneself.
     
  • Yep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Dago said:

isn't it funny when someone is being this ironic and is too stupid to realize it

big·ot·ry
ˈbiɡətrē/
noun
  1. intolerance toward those who hold different opinions from oneself.
     

So......Hating Nazi-like attitudes and racist ideals is what you consider BIGOTRY?

I'm so sorry I've besmirched you pathetic bastards for hating those speaking out against what's going on in our Government...

 

 

 

 

 

 

NOT!!!

Keep 'em comin' Dago.xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Freebird Lives said:

 

Someday very soon you will be choking on your own shit brah....screed on, your peculiar brand of hate will be your personal downfall......shit, if you had ANY degree of personal integrity you would already be in Austria.....BUT, you were SOOOO sure Hilly would win you did not make any plans .....BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA       ......xDxDxDxDxDxDxDxD.....

Let's see.....Who can HATE The the other more. Give Donnie a call, looks like you could use some help, and he's an EXPERT at rallying Hate.

Funny thing is, you're too fucking stupid to realize that even if I were in Austria I could still post this shit and drive pathetic pieces of shit like you outta your racist, right wing, homophobic, xenophobic, misogynistic, tiny little minds!

tenor.gif?itemid=4872552

  • JB 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×