Jump to content
Sign in to follow this  
S4L

New fatty in the division?

Recommended Posts

Takk been aTakking the cheeseburgers? Somebody get the man a contract incentive. All the buffets in the area need a picture in there under DO NOT SERVE.

Screenshot_20180515_131021.png

  • LMAO 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhh, he looks no different than his rookie season. 

This was last season:

TakkMcKinley_KC.jpg

 

This was yesterday:

 

Not to mention, he had shoulder surgery a week or two after last season ended to fix the torn labrum he got at UCLA and played through.

Same surgery Beasley had before his 15.5 sack season.

 

You guys should worry about your two first round costing project DE getting handled by UDFA OT’s in your rookie mini camp.  Takk is good to go.  LOL

  • Yep 1
  • Shred 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Beef said:

Uhh, he looks no different than his rookie season. 

This was last season:

TakkMcKinley_KC.jpg

 

This was yesterday:

 

Not to mention, he had shoulder surgery a week or two after last season ended to fix the torn labrum he got at UCLA and played through.

Same surgery Beasley had before his 15.5 sack season.

 

You guys should worry about your two first round costing project DE getting handled by UDFA OT’s in your rookie mini camp.  Takk is good to go.  LOL

Look who it is to save the day!

2ef30277f78da6ae897f8e3f562ad1be.jpg

He doesn't look the same. He looks like he's been eatimg cheesecake by the pound. Motherfuckers got love handles. He probably ran through the drive through at McDonalds on the way to the photo shoot and got a 20 piece nugget and 3 cheeseburgers. 

Gtfo. You smashed Benjamin when he came into camp fat. Take your lick and say he'll be in shape by August. 

  • LMAO 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Aaron Murray said:

that has to be photoshopped

Nope. Just fat.

  • LMAO 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, SyCOLA said:

Classless thread.  Lost all respect for you

Suck my dick.

  • LMAO 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, DD: OG said:

 

That's not the thread he's upset about. It's the Will Smith one.

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, S4L said:

 

Gtfo. You smashed Benjamin when he came into camp fat. Take your lick and say he'll be in shape by August. 

I'd be concerned if Takk was playing a skill position, being a lineman coming off surgery, not so much.

I'll wait and see what he looks like in August.

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, DD: OG said:

I'd be concerned if Takk was playing a skill position, being a lineman coming off surgery, not so much.

I'll wait and see what he looks like in August.

Thank you for grabbing your nuts Deborah. 

  • LMAO 1
  • JB 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Handsome_Jimmy said:

Gut and arms look flabby. 

Hard to compare that to game photo given time of year and how much weight a 260 lb man loses while playing.

From training camp.

Dudes fat.

C_vp4PFVoAEvmJr.jpg

488170801_027_Falcons_Training_Camp.jpg

Takk_McKinley_KC.jpg

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, DD: OG said:

 

😣😣

😁

36 minutes ago, S4L said:

That's not the thread he's upset about. It's the Will Smith one.

I'm upset? This is upset

1 hour ago, S4L said:

Look who it is to save the day!

2ef30277f78da6ae897f8e3f562ad1be.jpg

He doesn't look the same. He looks like he's been eatimg cheesecake by the pound. Motherfuckers got love handles. He probably ran through the drive through at McDonalds on the way to the photo shoot and got a 20 piece nugget and 3 cheeseburgers. 

Gtfo. You smashed Benjamin when he came into camp fat. Take your lick and say he'll be in shape by August. 

This guy got pretty upset that no one cares about his fat jokes

  • Shred 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, S4L said:

From training camp.

Dudes fat.

C_vp4PFVoAEvmJr.jpg

488170801_027_Falcons_Training_Camp.jpg

Takk_McKinley_KC.jpg

Eh, pretty big for a wide receiver

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, SyCOLA said:

😣😣

😁

I'm upset? This is upset

This guy got pretty upset that no one cares about his fat jokes

I don't get upset my little ginger friend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, S4L said:

Look who it is to save the day!

2ef30277f78da6ae897f8e3f562ad1be.jpg

He doesn't look the same. He looks like he's been eatimg cheesecake by the pound. Motherfuckers got love handles. He probably ran through the drive through at McDonalds on the way to the photo shoot and got a 20 piece nugget and 3 cheeseburgers. 

Gtfo. You smashed Benjamin when he came into camp fat. Take your lick and say he'll be in shape by August. 

You clearly want to see a difference.  But dude looks virtually the same.

This isn’t remotely close to the KB shit. KB blew up like a freaking balloon and was easily 30+ lbs noticeably overweight. Maybe more.  On a goddamn wide receiver.

Takk might have 10-15 lbs extra because he had surgery and didn’t get cleared to workout until just recently, but that’s nothing for his position and body type. 

Shit, he’s going to lose 10 lbs his first 2 days of camp in our GA heat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, S4L said:

Thank you for grabbing your nuts Deborah. 

At least I got a pair to grab, you fucking eunuch.

  • LMAO 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, DD: OG said:

At least I got a pair to grab, you fucking eunuch.

Had to google. 

Worth it lol.

  • Yep 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, S4L said:

Takk been aTakking the cheeseburgers? Somebody get the man a contract incentive. All the buffets in the area need a picture in there under DO NOT SERVE.

Screenshot_20180515_131021.png

Fat Bastid

REALLY Fat Bastid

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Joe Motherfucking Horn said:

Dude's abs have tits

Will brees motorboat when going down?  Office pool is on

  • LMAO 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×