Jump to content
Sign in to follow this  
GOAT POTUS

Chris Cuomo loses his shit

Recommended Posts

😀

The original video was taken down by YouTube because it "violated" YouTube's policies. Lol.

I've seen videos where people die on YouTube videos and they never "violated" YouTube's policies. 

Do yourselves a favor and check this out before YouTube gets their leftist hearts offended again...

 

  • LMAO 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, GOAT POTUS said:

😀

The original video was taken down by YouTube because it "violated" YouTube's policies. Lol.

I've seen videos where people die on YouTube videos and they never "violated" YouTube's policies. 

Do yourselves a favor and check this out before YouTube gets their leftist hearts offended again...

 

You know you're a huge pussy when...

You say you'll kick a guy's ass and as soon as he takes off his glasses, you insist he'll sue and call your body guards to protect you while threatening him.

  • Yep 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, DD: OG said:

You know you're a huge pussy when...

You say you'll kick a guy's ass and as soon as he takes off his glasses, you insist he'll sue and call your body guards to protect you while threatening him.

Yep. Hiding behind his guys. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plenty of internet chatter this was staged.

  • Yep 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Handsome_Jimmy said:

"Guinea" is the slur

Yea, Guinea , Wop , Dago , I never heard of this Fredo shit...

 

4 hours ago, DD: OG said:

You know you're a huge pussy when...

You say you'll kick a guy's ass and as soon as he takes off his glasses, you insist he'll sue and call your body guards to protect you while threatening him.

Yea , it is pretty obvious he didn't want it once the guy took his glasses off...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DD: OG said:

Here comes Meme-aggedon

Ask and you shall receive...

  • LMAO 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tree you're killing me!!! 

Mrs B is asking wtf I'm laughing so hard about lmao

  • LMAO 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...